BatavierenBende KennisCafé

De BatavierenBende houdt op 27 mei weer een KennisCafé. Live vanuit de splinternieuwe studio van Aeres Tech in Ede gaan drie marketeers uit de agrarische sector in op de vraag hoe je bij een gebrek aan mechanisatiebeurzen in contact kunt komen met de doelgroep.

De tafelgasten op 27 mei zijn Karine Hermans (marketing & communications manager Kuhn Geldrop), Jaap Wouda (manager marketing en communicatie Aeres Tech) en Hanco Hazenboom (PR & brand awareness business partner EMEA van SKF).

Hermans gaat vertellen over de recentelijk gelanceerde contentmarketingcampagne van Kuhn ‘Passion for Bales’. Wouda duikt in de wereld van social media, paid media en het organiseren van virtuele evenementen en Hazenboom spreekt over de voor- en nadelen van webinars en marketingautomation. Daarnaast worden de resultaten van de recentelijk gehouden enquête over de invloed van corona op de marketinginspanningen in de landbouw gepresenteerd.

Aanmelden voor het BatavierenBende KennisCafé kan hier.

Categories: Nieuws