Mechaman in nieuwe jas

Mechaman.nl, het mechanisatieportaal met zakennieuws uit de wereld van Mechaman en het nieuws van de vakbladen LandbouwMechanisatie, Veehouderij Techniek en Tuin en Park Techniek, is  compleet vernieuwd.

Zowel het design als de verschillende functies op de website zijn onder handen genomen. Foto’s zijn prominenter aanwezig, het ontwerp is in lijn met de gedrukte vakbladen en het archief met daarin alle digitale vakbladen is toegankelijker. Daarnaast biedt Mechaman nieuwe proposities voor adverteerders in de vorm van kennispartnerberichten. Nieuwe premium content is beschikbaar voor alle abonnees.

Met een hoge frequentie brengt Mechaman.nl al het zakelijke nieuws uit de mechanisatiesector. Daarnaast is op het portaal al het machinenieuws uit de akkerbouw, de melkveehouderij en de groensector te vinden.

Blijf met de nieuwsbrief van AgriMedia op de hoogte van de onze activiteiten, waaronder AgriMedia Kenniscafé
Ons nieuws
AgriMedia lanceert Wijnbouwbeurs der Lage Landen

Met de lancering van de Wijnbouwbeurs der Lage Landen introduceert AgriMedia een nieuwe vakbeurs voor de professionele -en hobbymatige wijnbouwsector in Nederland en België. De eerste editie van de beurs vindt plaats op 24 oktober 2026 in de Koepelhal in Tilburg en richt zich op wijnbouwers, wijnmakers en wijnprofessionals, zoals vinologen en sommeliers. De Wijnbouwbeurs […]

Eerste Wijnbouwcongres der Lage Landen verbindt wetenschap en praktijk

De wijnbouw in België en Nederland ontwikkelt zich snel. Waar het aantal wijngaarden toeneemt en de kwaliteit van de wijnen zichtbaar verbetert, groeit ook de behoefte aan actuele kennis en professionele uitwisseling. Die behoefte geldt zowel voor hobbymatige wijnbouwers als voor professionele wijnproducenten die hun bedrijfsvoering verder willen verdiepen. Op 21 mei 2026 vindt op […]

AgriMedia Kenniscafé: “Content die scoort, mails die raken, Ads die werken”

Op donderdag 22 januari 2026 organiseert AgriMedia de derde editie van het AgriMedia Kenniscafé: een inspirerende bijeenkomst voor marketeers in de agrarische- en groene- en wijnbouwsector. Na eerdere edities – met thema’s als het bereiken van Gen Z, de opkomst van AI in marketing en het bouwen van sterke merken – is dit keer het thema: “Content die scoort, mails die raken, ads die […]