Over ons

Kennis waar je beter van wordt

AgriMedia is een uitgeverij van vakinformatie in de landbouw. In deze no-nonsense sector bereiken we met onze vakmedia dagelijks duizenden agrarische ondernemers. Vanuit de missie ‘Kennis waar je beter van wordt’ worden abonnees ondersteunt in hun bedrijfsvoering én realiseren opdrachtgevers hun marketingdoelstellingen.

Over AgriMedia

Historie

AgriMedia BV is opgericht in mei 2002 als dochter van Stichting AgriPers. Het bedrijf richtte zich op commerciële activiteiten die niet aan LTO waren verbonden en nam in het eerste jaar de activiteiten over van Stichting Wageningen Pers. In de jaren daarna bouwde AgriMedia haar portefeuille verder uit met verschillende vakbladen, online platforms en evenementen. In 2005 werd AgriMedia verzelfstandigd.

In de jaren na de verzelfstandiging werd er volop geïnvesteerd in groei en kwalitatief, hoogwaardige, onafhankelijke, journalistiek. Ook werden er grote stappen gezet op het gebied van digitalisering. Met de komst van het internet en later smartphones en social media werden de vakbladen getransformeerd tot crossmediale merken, waarbij ook evenementen hun intrede deden.

In recentere jaren is er ingezet op het verbeteren van de klantenservice, het optimaliseren van administratieve processen, de creatie van video’s en podcasts en heeft het bedrijf fors geinvesteerd in het vernieuwen van haar digitale kanalen. Alle merken van AgriMedia hebben zich inmiddels ontwikkeld tot crossmediale platformen voor beslissers in de agrarische sector.

Kernwaarde:
Betrouwbaar
Creatief
Onafhankelijk
Onze merken

Merken

De merken van AgriMedia staan in de markt bekend om haar hoogwaardige, onafhankelijke journalistiek. Onze merken worden gelezen door diverse doelgroepen binnen de landbouw. AgriMedia kent de volgende merken:

Participatie en samenwerkingen

Investeren in groei

Binnen AgriMedia zijn we altijd op zoek naar manieren om te groeien. Om deze groei te stimuleren, investeren we blijvend in het creëren van hoogwaardige onafhankelijke journalistieke content, de optimalisatie van onze (digitale) mediakanalen en het vergroten van onze waarde voor abonnees en opdrachtgevers.

Naast deze investeringen in ons bedrijf staan we ook open voor samenwerkingen, participaties en/of investeringen in de media en marketing (met specifieke interesse in special interest- en B2B media). Heeft u interesse om hier eens over van gedachten te wisselen? Neem gerust contact met ons op.

Contact
Lotte van de Voorde
Administratief & facilitair medewerker
+31 (0)317-465670
lvandevoorde@agrimedia.nl
Albert van der Horst
Redacteur
+31 (0)6 11768154
avanderhorst@agrimedia.nl
Marleen Mulder
Grafisch vormgever
+31 (0)317-465670
mmulder@agrimedia.nl
Gerard van Braak
Marketing & development
+31 (0)317-465684
gvanbraak@agrimedia.nl

Bel mij terug

Interesse om van gedachten te wisselen? Vul onderstaande velden in en wij nemen contact met je op!

Adres en route
AgriMedia bv
Hesselink van Suchtelenweg 6
6703 CT Wageningen
Nederland
+31 (0)317 46 56 70
mail@agrimedia.nl