Overname Veearts door Libre Uitgeverij

Per 1 april aanstaande neemt Libre Uitgeverij de uitgave ‘Veearts’ over van AgriMedia. Deze overname versterkt de positie van Libre Uitgeverij in de markt van diergeneeskunde.

‘Veearts’ wordt sinds 2012 in controlled circulation verspreid onder landbouwhuisdierenartsen in Nederland. De overname omvat alle mediakanalen van het crossmediale merk ‘Veearts’, inclusief het vakblad dat vier keer per jaar verschijnt, de website veearts.nl, de sociale mediakanalen en de digitale nieuwsbrief.

Frank van Dulmen, eigenaar van Libre Uitgeverij: “Met de overname van ‘Veearts’ versterken wij onze positie in de markt van diergeneeskunde. De combinatie van onze bestaande titel ‘DIER-EN-ARTS’ en onze nieuwe aanwinst ‘Veearts’ leidt tot diverse synergetische voordelen. In de komende periode zullen wij de positionering van beide vakmedia aanscherpen en optimaliseren.”

Jean-Paul Reparon, algemeen directeur van AgriMedia BV: “We zijn verheugd dat de uitgave van ‘Veearts’ wordt voortgezet door Libre Uitgeverij. In tegenstelling tot onze andere merken wordt ‘Veearts’ verspreid via controlled circulation. Onze focus ligt op abonnementgedreven vakmedia. We hopen dan ook onze huidige portefeuille in de komende periode uit te breiden met vakmedia in aanpalende nichemarkten.”

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Libre Uitgeverij

Frank van Dulmen

058-2668553

frank@libre.nl

AgriMedia BV

Jean-Paul Reparon

06-20542877

jpreparon@agrimedia.nl

Ons nieuws
LandbouwMechanisatie Zomertour Festival 2024
Vooruitblik op het Zomertour Festival 2025

De kracht van live communicatie blijft een essentieel middel om de agrarische sector met elkaar te verbinden. Het ontmoeten van vakgenoten, het delen van kennis en het bijpraten over de laatste innovaties blijft van groot belang. Na een succesvolle eerste editie in 2024 kijken we met veel enthousiasme uit naar de tweede editie van het […]

De kracht van live communicatie in een digitale wereld

De afgelopen jaren zijn onze communicatiemethoden aanzienlijk veranderd. Zowel de coronamaatregelen als de opkomst van smartphones hebben ons communicatiegedrag zowel privé- als zakelijk beïnvloed. Daarnaast speelt de opkomst van Generatie Z een cruciale rol in deze transformatie. Deze generatie is opgegroeid in een digitale wereld en communiceert voornamelijk via korte, snelle en visuele berichten via […]

AgriMedia Kenniscafé werpt blik op Generatie Z, mediaconsumptie Generatie X en opkomst van AI

Onder toeziend oog van ruim 40 marketeers uit de agrarische sector namen Jaap Wouda en Jeroen Ekkelenkamp van Aeres Tech, Jean-Paul Reparon van AgriMedia en Bart Meerdink van Beeckestijn Business School de aanwezigen mee in inspirerende verhalen over respectievelijk het bereiken van Generatie Z in de landbouw, de mediaconsumptie van Generatie X in de landbouw […]