AgriMedia Kenniscafé: “Content die scoort, mails die raken, Ads die werken”

Op donderdag 22 januari 2026 organiseert AgriMedia de derde editie van het AgriMedia Kenniscafé: een inspirerende bijeenkomst voor marketeers in de agrarische- en groene- en wijnbouwsector. Na eerdere edities – met thema’s als het bereiken van Gen Zde opkomst van AI in marketing en het bouwen van sterke merken – is dit keer het thema: “Content die scoort, mails die raken, ads die werken”.

In de vernieuwde collegezaal van het AgriMedia kantoorpand (Landmeetkunde in Wageningen) bieden we een interactief programma waarin verschillende experts hun inzichten delen:

  • Peter van der Schaar (Basedriver) laat zien hoe je e-mails maakt die écht raken – en hoe de inzet van AI e-mailmarketing slimmer, persoonlijker en effectiever maakt.
  • Sem van Haren en Bram Borkes (Adfarm) laten zien hoe je met een slimme mix van strategie, creativiteit en technologie een always-on advertentiestrategie bouwt die écht impact maakt.
  • Ebo van der Broek (BatavierenBende) neemt u mee in de veranderende rol van content binnen customer journeys én de impact van kunstmatige intelligentie op zoekgedrag.

Het AgriMedia Kenniscafé brengt ca. 30 marketingprofessionals uit de sector samen en biedt volop gelegenheid om kennis en inspiratie op te doen én te netwerken. Wil je meer weten over de sprekers en/of jezelf aanmelden voor 22 januari 2026? Klik dan hier.

Blijf met de nieuwsbrief van AgriMedia op de hoogte van de onze activiteiten, waaronder AgriMedia Kenniscafé
Ons nieuws
Eerste Wijnbouwcongres der Lage Landen verbindt wetenschap en praktijk

De wijnbouw in België en Nederland ontwikkelt zich snel. Waar het aantal wijngaarden toeneemt en de kwaliteit van de wijnen zichtbaar verbetert, groeit ook de behoefte aan actuele kennis en professionele uitwisseling. Die behoefte geldt zowel voor hobbymatige wijnbouwers als voor professionele wijnproducenten die hun bedrijfsvoering verder willen verdiepen. Op 21 mei 2026 vindt op […]

AgriMedia Kenniscafé: “Content die scoort, mails die raken, Ads die werken”

Op donderdag 22 januari 2026 organiseert AgriMedia de derde editie van het AgriMedia Kenniscafé: een inspirerende bijeenkomst voor marketeers in de agrarische- en groene- en wijnbouwsector. Na eerdere edities – met thema’s als het bereiken van Gen Z, de opkomst van AI in marketing en het bouwen van sterke merken – is dit keer het thema: “Content die scoort, mails die raken, ads die […]

Melken voor Morgen Geitenhouderij op 12 december in Utrecht

Op vrijdag 12 december 2025 vindt de volgende editie Melken voor Morgen Geitenhouderij plaats. Dit praktijkgerichte evenement biedt beroepsmatige melkgeitenhouders en professionals in de sector actuele kennis en handvatten voor een gezonde en toekomstbestendige bedrijfsvoering. Focus op uiergezondheid Het programma zoomt dit jaar in op de aanpak van het tankkiemgetal en geeft inzicht in de […]