Op donderdag 22 januari 2026 organiseert AgriMedia de derde editie van het AgriMedia Kenniscafé: een inspirerende bijeenkomst voor marketeers in de agrarische- en groene- en wijnbouwsector. Na eerdere edities – met thema’s als het bereiken van Gen Z, de opkomst van AI in marketing en het bouwen van sterke merken – is dit keer het thema: “Content die scoort, mails die raken, ads die werken”.
In de vernieuwde collegezaal van het AgriMedia kantoorpand (Landmeetkunde in Wageningen) bieden we een interactief programma waarin verschillende experts hun inzichten delen:
- Peter van der Schaar (Basedriver) laat zien hoe je e-mails maakt die écht raken – en hoe de inzet van AI e-mailmarketing slimmer, persoonlijker en effectiever maakt.
- Sem van Haren en Bram Borkes (Adfarm) laten zien hoe je met een slimme mix van strategie, creativiteit en technologie een always-on advertentiestrategie bouwt die écht impact maakt.
- Ebo van der Broek (BatavierenBende) neemt u mee in de veranderende rol van content binnen customer journeys én de impact van kunstmatige intelligentie op zoekgedrag.
Het AgriMedia Kenniscafé brengt ca. 30 marketingprofessionals uit de sector samen en biedt volop gelegenheid om kennis en inspiratie op te doen én te netwerken. Wil je meer weten over de sprekers en/of jezelf aanmelden voor 22 januari 2026? Klik dan hier.


