Wanneer gaat mijn abonnement in als ik mij nu aanmeld voor een abonnement?

Uw abonnement gaat in op de eerste dag van de maand waarin het blad verschijnt.


Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

Na de eerste abonnementsperiode van 1 jaar, kunt u op ieder moment opzeggen. Er kunnen twee vervaldata worden gekozen. Wanneer u geen keuze aangeeft dan hanteren wij de eerste variant.

1) Bij opzegging vervalt het abonnement aan het einde van de looptijd van het abonnement. De verlenging van uw abonnement is vast wanneer uw factuur in orde is gemaakt. Dit is ruim een maand voor de vervaldatum. Op de laatste factuur kunt u zien wat de vervaldatum is.

2) U kunt kiezen voor een opzegtermijn van 3 maanden. De maand waarin opgezegd wordt telt mee als eerste van de 3 maanden. U ontvangt een creditnota voor de niet ontvangen nummers onder aftrek van € 10,- administratie- en transactiekosten. Het resterende bedrag wordt, indien van toepassing, aan u terugbetaald.


Hoe kan ik een abonnement stopzetten?

U kunt uw abonnement eenvoudig opzeggen door een mail te sturen met uw gegevens (Naam, adres, woonplaats, telefoonnummer) naar mail@agrimedia.nl of vul het opzegformulier voor abonnementen in.


Ik heb gehoord dat de abonnementsvoorwaarden zijn gewijzigd, wat zijn deze precies?

Per 1 december 2011 zijn alle abonnementsvoorwaarden voor consumenten wettelijk gewijzigd. Dit betekent dat voor alle abonnementen op tijdschriften en kranten een vervaldatum geldt van 3 maanden na de opzegging. Dit geldt niet voor Business-to-businessbladen waartoe ook onze magazines behoren. Kijk bij Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen voor de opzegregels van AgriMedia


Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?

Bekijk de volledige abonnementsvoorwaarden.


Ik wil mijn adres wijzigen, hoe laat ik dat weten?

U kunt uw adreswijziging op verschillende manieren aan ons doorgeven
– bel met 0317-465670 en wij passen de gegevens direct aan
– stuur een e-mail naar: mail@agrimedia.nl (denk ook aan vermelding van uw oude gegevens)
– vul hier het wijzigingsformulier in

De wijziging wordt binnen enkele werkdagen doorgevoerd.


Ik heb een betalingsherinnering ontvangen maar ik heb geen factuur. Wat moet ik nu doen?

Het kan natuurlijk een keer gebeuren dat een factuur u niet bereikt. Op de betalingsherinnering vindt u alle gegevens die u nodig heeft met betrekking tot de betaling van uw factuur. Wilt u een kopiefactuur opvragen stuurt u dan een e-mail naar mail@agrimedia.nl met in de referentie: kopiefactuur. Vermeld in uw mail het debiteur- en factuurnummer en of u de factuur per post of per mail wilt ontvangen. Wij verwerken uw aanvraag binnen enkele werkdagen.

Terug naar abonnementenservice