AgriMedia kiest voor het structureren van de advertentieworkflow voor Ad2Print/Banner2Base

In de afgelopen week heeft het verkoopteam van AgriMedia – in samenwerking met Service for Publishers – de workflow voor het aanleveren van advertentiemateriaal opnieuw ingericht.

Afgelopen vrijdag is de nieuwe workflow live gegaan met de uitgave “Veehouderij Techniek”. Door deze nieuwe workflow ontvangen onze adverteerders op verschillende momenten voor de deadline automatisch een herinnering voor de aanlevering van het materiaal.

Via een link in de herinneringsmail worden adverteerders gestimuleerd het advertentiemateriaal (lees: banners, advertorials, advertenties) te uploaden via de aangegeven link. Het advertentiemateriaal wordt vervolgens geautomatiseerd gecontroleerd op technische verwerkbaarheid. De adverteerder krijgt per ommegaande bericht of het materiaal voldoet of dat er fouten in het bestand zitten.

Jos Koene (Service for Publishers): “De implementatie bij AgriMedia verliep op rolletjes. De frisse opmerkzame blik van de nieuwe gebruikers was prettig en leidde na wat eenvoudig programmeerwerk tot extra mogelijkheden. Daarnaast is het voor een bedrijf altijd een bijzonder moment, om niet te zeggen angstig moment, om gangbare werkwijzen los te laten en over te dragen aan systemen. Bij AgriMedia bleek men niet bang en zijn de eerste aanleverspecificaties binnen een week na start implementatie automatisch verzonden. Chapeau!”

Jean-Paul Reparon (AgriMedia): “AgriMedia hoopt met de implementatie van Ad2Print & Banner2Base de interne workflow te stroomlijnen en het serviceniveau richting onze adverteerders te verhogen door ze te ondersteunen in het aanleveren van goed reproduceerbaar advertentiemateriaal. We zijn zeer content met de snelle implementatie van het systeem door ons verkoopteam en de bereidwilligheid van Service for Publishers om snel de gewenste aanpassingen te doen. We kijken uit naar het vervolg”.

Voor meer informatie over Ad2Print/Banner2Base kunt u terecht bij Jos Koene (020-3309670) .

Ons nieuws
Vakmedia belangrijk bij besluitvorming in groen sector

In de wereld van groenbeheer is het cruciaal om altijd op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen, technieken en technologieën. De sector vereist voortdurende educatie en up-to-date informatie om succesvol te blijven. Uit recent onderzoek onder professionals in groenbeheer, uitgevoerd onder 169 lezers van het vakblad Tuin en Park Techniek, blijkt dat vakmedia […]

Lezer Vakblad Elite consumeert vooral vakmedia en beslist over investeringen

In de dynamische wereld van de agrarische sector staat kennis centraal, en vakbladen zijn een belangrijke drager van deze kennis. Vakblad Elite, als toonaangevende bron in de melkveesector, bereikt een unieke groep melkveehouders. In dit artikel delen we enkele bevindingen uit een recente enquête en zoomen dieper in op het lezersprofiel van Vakblad Elite. 1. […]

Nijkerk nieuwe locatie Nationaal Geiten Event

Het Nationaal Geiten Event heeft een nieuwe locatie gevonden in Hart van Holland, Nijkerk. De eerstvolgende editie van het Nationaal Geiten Event staat gepland op zaterdag 7 september 2024. Hart van Holland biedt volgens de organisator van het NGE, Jean-Paul Reparon van AgriMedia, tal van voordelen. “Nijkerk ligt centraal in het land en is daarom […]