AgriMedia kiest voor het structureren van de advertentieworkflow voor Ad2Print/Banner2Base

In de afgelopen week heeft het verkoopteam van AgriMedia – in samenwerking met Service for Publishers – de workflow voor het aanleveren van advertentiemateriaal opnieuw ingericht.

Afgelopen vrijdag is de nieuwe workflow live gegaan met de uitgave “Veehouderij Techniek”. Door deze nieuwe workflow ontvangen onze adverteerders op verschillende momenten voor de deadline automatisch een herinnering voor de aanlevering van het materiaal.

Via een link in de herinneringsmail worden adverteerders gestimuleerd het advertentiemateriaal (lees: banners, advertorials, advertenties) te uploaden via de aangegeven link. Het advertentiemateriaal wordt vervolgens geautomatiseerd gecontroleerd op technische verwerkbaarheid. De adverteerder krijgt per ommegaande bericht of het materiaal voldoet of dat er fouten in het bestand zitten.

Jos Koene (Service for Publishers): “De implementatie bij AgriMedia verliep op rolletjes. De frisse opmerkzame blik van de nieuwe gebruikers was prettig en leidde na wat eenvoudig programmeerwerk tot extra mogelijkheden. Daarnaast is het voor een bedrijf altijd een bijzonder moment, om niet te zeggen angstig moment, om gangbare werkwijzen los te laten en over te dragen aan systemen. Bij AgriMedia bleek men niet bang en zijn de eerste aanleverspecificaties binnen een week na start implementatie automatisch verzonden. Chapeau!”

Jean-Paul Reparon (AgriMedia): “AgriMedia hoopt met de implementatie van Ad2Print & Banner2Base de interne workflow te stroomlijnen en het serviceniveau richting onze adverteerders te verhogen door ze te ondersteunen in het aanleveren van goed reproduceerbaar advertentiemateriaal. We zijn zeer content met de snelle implementatie van het systeem door ons verkoopteam en de bereidwilligheid van Service for Publishers om snel de gewenste aanpassingen te doen. We kijken uit naar het vervolg”.

Voor meer informatie over Ad2Print/Banner2Base kunt u terecht bij Jos Koene (020-3309670) .

Ons nieuws
Overname Veearts door Libre Uitgeverij

Per 1 april aanstaande neemt Libre Uitgeverij de uitgave ‘Veearts’ over van AgriMedia. Deze overname versterkt de positie van Libre Uitgeverij in de markt van diergeneeskunde. ‘Veearts’ wordt sinds 2012 in controlled circulation verspreid onder landbouwhuisdierenartsen in Nederland. De overname omvat alle mediakanalen van het crossmediale merk ‘Veearts’, inclusief het vakblad dat vier keer per […]

Nieuwe competitie tijdens NGE 2024: LAMBS

Tijdens het Nationaal Geiten Event 2024 in Nijkerk vindt een nieuwe activiteit plaats: het Landelijk Melkgeiten Beoordelen door Studenten – afgekort LAMBS. Studenten van Wageningen University and Research, Universiteit Utrecht en Aeres Hogeschool Dronten zullen op zaterdag 7 september de strijd met elkaar aangaan om uit te vinden wie van hen de beste keurmeester is. […]

LandbouwMechanisatie Zomertour sluit af met groots festival: een unieke mix van kennis en muziek

Op 31 mei 2024 zal de LandbouwMechanisatie Zomertour haar unieke roadtrip eindigen in stijl, met een spectaculair festival dat bedrijven uit de hele agrarische sector samenbrengt. Wat begon als een avontuurlijke roadtrip op een trekker van Jasper Lentz en Chris Vlaanderen, eindigt in een bijzonder evenement waar akkerbouwers, loonwerkers, landbouwmechanisatiebedrijven en machinefabrikanten samenkomen. Het festival, […]