Contentmarketingbureau BatavierenBende trekt ten strijde

Wat maakt jou bijzonder en hoe vertellen we dit aan jouw (potentiële) klanten? De BatavierenBende, hét contentmarketingbureau voor de agrarische sector, helpt bedrijven met hun contentstrategie en zorgt ervoor dat verhalen op de juiste manier, op het juiste moment bij de juiste mensen komen.

De BatavierenBende wordt gevormd door contentmakers die bewapend zijn met brede kennis over de agrarische sector. Met hun uitrusting weten ze elk verhaal op de juiste manier, in de juiste vorm en met de juiste toon te vertellen. De contentmakers staan samen met de Batavieren-marketeers aan de frontlinie om de contentdistributie in goede banen te leiden. Gekwalificeerde leads veroveren
met geautomatiseerde marketinginspanningen, daar is het om te doen.

Van productgericht naar klantgericht
Bedrijven moeten de overstap maken van productgerichte marketing naar klantgerichte marketing. Dat is de enige manier om voorop in de strijd te kunnen opereren. Met de mix van redacteuren, vormgevers, marketeers en ontwikkelaars onder één dak biedt de BatavierenBende ondersteuning met de creatie, het design en de distributie van content.

Missie BatavierenBende
Bedrijven in de agrarische sector helpen om op de meest creatieve en effectieve manier hun doelgroep te bepalen, te bereiken, te overtuigen en te behouden door de inzet van moderne (content)marketingstrategieën en –technieken, waaronder marketingautomation waarvoor de
BatavierenBende een partnerschap gesloten heeft met SharpSpring.

Kijk op BatavierenBende voor meer informatie over de dienstverlening.

BatavierenBende is een initiatief van AgriMedia BV.

Blijf met de nieuwsbrief van AgriMedia op de hoogte van de onze activiteiten, waaronder AgriMedia Kenniscafé
Ons nieuws
Eerste Limburgs Wijnbouwcongres laat indrukwekkende indruk achter

Onlangs vond het allereerste Limburgs Wijnbouwcongres plaats op Nederlandse bodem – en het evenement maakte direct indruk. 170 deelnemers, bestaande uit wijnbouwers, wijnmakers en wijnprofessionals uit Nederland en België, verzamelden zich voor een dag vol kennisuitwisseling, inspiratie en netwerkmogelijkheden. Het congres markeerde een belangrijke mijlpaal voor de groeiende wijnbouwsector in de Lage Landen. De dag […]

De kracht van vakinformatie in veranderend medialandschap

Hoe gebruiken melkgeitenhouders media in hun dagelijks werk? Om daar beter zicht op te krijgen, hielden we onlangs een lezersonderzoek onder abonnees van de Geitenhouderij-nieuwsbrief. 144 lezers vulden de vragenlijst in. Een mooie respons die getuigt van betrokkenheid bij het vak en het medium. Wie zijn onze lezers? Bijna de helft van de respondenten (42%) […]

Netwerken en kennis vergaren belangrijkste redenen voor evenementbezoek door melkgeitenhouders

Eind april / begin mei 2025 vroegen we de nieuwsbrieflezers van (het vakblad) Geitenhouderij naar hun voorkeuren, motivaties en verwachtingen rondom studiedagen en vakbeurzen. 122 melkgeitenhouders vulden de vragenlijst in. De uitkomsten geven waardevolle inzichten in wat een goed evenement maakt – en waar het aan moet voldoen om écht aan te sluiten bij de […]