AgriMedia vernieuwt vakblad Geitenhouderij

Vakblad Geitenhouderij, een van de titels van uitgever AgriMedia, is vernieuwd. Met de aanpassingen hopen de makers de lezers komende jaren nog beter te voorzien van informatie en kennis. Niet alleen het blad heeft een frisse uitstraling gekregen, ook de website www.vakbladgeitenhouderij.nl is opgeknapt. De site geeft optimale ondersteuning voor gebruik op uw mobiel. Natuurlijk leest u er wekelijks meerdere nieuwsberichten en vindt u er de geitenmelkprijzen. Nieuw is dat u kunt inloggen om toegang te krijgen tot premiumartikelen: extra berichten die u nog meer informatie bieden. Op de vernieuwde website kunt u zich kosteloos registreren. Koppelt u de registratie aan uw abonneenummer, dan heeft u direct toegang tot alle premiumberichten.

Blijf met de nieuwsbrief van AgriMedia op de hoogte van de onze activiteiten, waaronder AgriMedia Kenniscafé
Ons nieuws
AgriMedia lanceert Wijnbouwbeurs der Lage Landen

Met de lancering van de Wijnbouwbeurs der Lage Landen introduceert AgriMedia een nieuwe vakbeurs voor de professionele -en hobbymatige wijnbouwsector in Nederland en België. De eerste editie van de beurs vindt plaats op 24 oktober 2026 in de Koepelhal in Tilburg en richt zich op wijnbouwers, wijnmakers en wijnprofessionals, zoals vinologen en sommeliers. De Wijnbouwbeurs […]

Eerste Wijnbouwcongres der Lage Landen verbindt wetenschap en praktijk

De wijnbouw in België en Nederland ontwikkelt zich snel. Waar het aantal wijngaarden toeneemt en de kwaliteit van de wijnen zichtbaar verbetert, groeit ook de behoefte aan actuele kennis en professionele uitwisseling. Die behoefte geldt zowel voor hobbymatige wijnbouwers als voor professionele wijnproducenten die hun bedrijfsvoering verder willen verdiepen. Op 21 mei 2026 vindt op […]

AgriMedia Kenniscafé: “Content die scoort, mails die raken, Ads die werken”

Op donderdag 22 januari 2026 organiseert AgriMedia de derde editie van het AgriMedia Kenniscafé: een inspirerende bijeenkomst voor marketeers in de agrarische- en groene- en wijnbouwsector. Na eerdere edities – met thema’s als het bereiken van Gen Z, de opkomst van AI in marketing en het bouwen van sterke merken – is dit keer het thema: “Content die scoort, mails die raken, ads die […]