AgriMedia automatiseert met Zeno N

AgriMedia en Socho IT hebben de afgelopen tijd samengewerkt bij de implementatie van Zeno N. Met Zeno N heeft  AgriMedia één systeem voor alle administratieve processen.

Met de ingebruikname van Zeno N is ook de advertentiestroom verder geautomatiseerd. Waar AgriMedia vorig jaar al Ad2Print en Banner2Base in gebruik nam, is deze software nu gekoppeld aan Zeno N. Door de koppeling hoeven accountmanagers advertentie-orders nog maar één keer in te voeren en ontvangen adverteerders vervolgens automatisch een e-mail met het verzoek het advertentiemateriaal aan te leveren.

De eerstvolgende stap wordt het aansluiten van Zeno N op de software voor marketingautomatisering en/of de websites, nieuwsbrieven en digitale magazines. Door deze systemen te koppelen, worden veel handmatige werkzaamheden voorkomen. Nieuwe abonnees worden straks veel sneller geactiveerd, waardoor ze meteen de premium content, archieven en digitale magazines kunnen raadplegen en niet meer hoeven te wachten op het eerstvolgende vakblad.

Blijf met de nieuwsbrief van AgriMedia op de hoogte van de onze activiteiten, waaronder AgriMedia Kenniscafé
Ons nieuws
AgriMedia lanceert Wijnbouwbeurs der Lage Landen

Met de lancering van de Wijnbouwbeurs der Lage Landen introduceert AgriMedia een nieuwe vakbeurs voor de professionele -en hobbymatige wijnbouwsector in Nederland en België. De eerste editie van de beurs vindt plaats op 24 oktober 2026 in de Koepelhal in Tilburg en richt zich op wijnbouwers, wijnmakers en wijnprofessionals, zoals vinologen en sommeliers. De Wijnbouwbeurs […]

Eerste Wijnbouwcongres der Lage Landen verbindt wetenschap en praktijk

De wijnbouw in België en Nederland ontwikkelt zich snel. Waar het aantal wijngaarden toeneemt en de kwaliteit van de wijnen zichtbaar verbetert, groeit ook de behoefte aan actuele kennis en professionele uitwisseling. Die behoefte geldt zowel voor hobbymatige wijnbouwers als voor professionele wijnproducenten die hun bedrijfsvoering verder willen verdiepen. Op 21 mei 2026 vindt op […]

AgriMedia Kenniscafé: “Content die scoort, mails die raken, Ads die werken”

Op donderdag 22 januari 2026 organiseert AgriMedia de derde editie van het AgriMedia Kenniscafé: een inspirerende bijeenkomst voor marketeers in de agrarische- en groene- en wijnbouwsector. Na eerdere edities – met thema’s als het bereiken van Gen Z, de opkomst van AI in marketing en het bouwen van sterke merken – is dit keer het thema: “Content die scoort, mails die raken, ads die […]