Mechaman in nieuwe jas

Mechaman.nl, het mechanisatieportaal met zakennieuws uit de wereld van Mechaman en het nieuws van de vakbladen LandbouwMechanisatie, Veehouderij Techniek en Tuin en Park Techniek, is  compleet vernieuwd.

Zowel het design als de verschillende functies op de website zijn onder handen genomen. Foto’s zijn prominenter aanwezig, het ontwerp is in lijn met de gedrukte vakbladen en het archief met daarin alle digitale vakbladen is toegankelijker. Daarnaast biedt Mechaman nieuwe proposities voor adverteerders in de vorm van kennispartnerberichten. Nieuwe premium content is beschikbaar voor alle abonnees.

Met een hoge frequentie brengt Mechaman.nl al het zakelijke nieuws uit de mechanisatiesector. Daarnaast is op het portaal al het machinenieuws uit de akkerbouw, de melkveehouderij en de groensector te vinden.

Ons nieuws
LandbouwMechanisatie Zomertour Festival 2024
Vooruitblik op het Zomertour Festival 2025

De kracht van live communicatie blijft een essentieel middel om de agrarische sector met elkaar te verbinden. Het ontmoeten van vakgenoten, het delen van kennis en het bijpraten over de laatste innovaties blijft van groot belang. Na een succesvolle eerste editie in 2024 kijken we met veel enthousiasme uit naar de tweede editie van het […]

De kracht van live communicatie in een digitale wereld

De afgelopen jaren zijn onze communicatiemethoden aanzienlijk veranderd. Zowel de coronamaatregelen als de opkomst van smartphones hebben ons communicatiegedrag zowel privé- als zakelijk beïnvloed. Daarnaast speelt de opkomst van Generatie Z een cruciale rol in deze transformatie. Deze generatie is opgegroeid in een digitale wereld en communiceert voornamelijk via korte, snelle en visuele berichten via […]

AgriMedia Kenniscafé werpt blik op Generatie Z, mediaconsumptie Generatie X en opkomst van AI

Onder toeziend oog van ruim 40 marketeers uit de agrarische sector namen Jaap Wouda en Jeroen Ekkelenkamp van Aeres Tech, Jean-Paul Reparon van AgriMedia en Bart Meerdink van Beeckestijn Business School de aanwezigen mee in inspirerende verhalen over respectievelijk het bereiken van Generatie Z in de landbouw, de mediaconsumptie van Generatie X in de landbouw […]