Erkend leerbedrijf voor MBO-student

AgriMedia, de uitgever van onder meer de vakbladen LandbouwMechanisatie, Tuin en Park Techniek, Veehouderij Techniek en Elite, is vanaf nu officieel erkend als leerbedrijf voor MBO-studenten. Dat maakt algemeen directeur Jean-Paul Reparon bekend.

“Het is van belang dat er meer aandacht komt voor vakmensen in spe”, aldus Reparon. “In verschillende beroepsgroepen is een tekort aan goede vakmensen. AgriMedia wil graag binnen haar werkgebied een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van jong talent en heeft er daarom voor gekozen de erkenning aan te vragen. Deze erkenning is verleend en daarmee is AgriMedia vanaf nu een erkend leerbedrijf voor de opleidingen Junior Accountmanager, Commercieel Medewerker, Marketing & Communicatie specialist, Mediavormgever en Allround Mediamaker.”

AgriMedia is goed in het vertalen van ingewikkelde vakinformatie naar heldere boodschappen voor specialisten in de landbouw. In deze no-nonsense sector bereiken we met onze vakmedia in de agro- en groentechniek én diergezondheid dagelijks duizenden agrarische ondernemers. Vanuit de missie ‘Kennis waar je beter van wordt’ worden abonnees ondersteunt in hun bedrijfsvoering én realiseren opdrachtgevers hun marketingdoelstellingen.

Binnenkort verschijnen er meerdere stagevacatures op stagemarkt.nl.

Blijf met de nieuwsbrief van AgriMedia op de hoogte van de onze activiteiten, waaronder AgriMedia Kenniscafé
Ons nieuws
AgriMedia lanceert Wijnbouwbeurs der Lage Landen

Met de lancering van de Wijnbouwbeurs der Lage Landen introduceert AgriMedia een nieuwe vakbeurs voor de professionele -en hobbymatige wijnbouwsector in Nederland en België. De eerste editie van de beurs vindt plaats op 24 oktober 2026 in de Koepelhal in Tilburg en richt zich op wijnbouwers, wijnmakers en wijnprofessionals, zoals vinologen en sommeliers. De Wijnbouwbeurs […]

Eerste Wijnbouwcongres der Lage Landen verbindt wetenschap en praktijk

De wijnbouw in België en Nederland ontwikkelt zich snel. Waar het aantal wijngaarden toeneemt en de kwaliteit van de wijnen zichtbaar verbetert, groeit ook de behoefte aan actuele kennis en professionele uitwisseling. Die behoefte geldt zowel voor hobbymatige wijnbouwers als voor professionele wijnproducenten die hun bedrijfsvoering verder willen verdiepen. Op 21 mei 2026 vindt op […]

AgriMedia Kenniscafé: “Content die scoort, mails die raken, Ads die werken”

Op donderdag 22 januari 2026 organiseert AgriMedia de derde editie van het AgriMedia Kenniscafé: een inspirerende bijeenkomst voor marketeers in de agrarische- en groene- en wijnbouwsector. Na eerdere edities – met thema’s als het bereiken van Gen Z, de opkomst van AI in marketing en het bouwen van sterke merken – is dit keer het thema: “Content die scoort, mails die raken, ads die […]