Podcast LandbouwMechanisatie Zomertour: 632 km van Cadzand naar De Cocksdorp

Redacteuren Chris Vlaanderen en Jasper Lentz reden van 5 tot en met 10 juni de LandbouwMechanisatie Zomertour. De route startte in Cadzand (Z.) en eindigde na 632 kilometer in De Cocksdorp (NH.) op Texel. Tijdens de Zomertour maakten de redacteuren een zesdelige podcastserie.

Van Cadzand naar De Cocksdorp. Dat is normaal gesproken ruim 300 kilometer. Maar tijdens de Zomertour maken de redacteuren verhalen voor de zomerspecial van het vakblad. Die verhalen worden momenteel geschreven en zijn te lezen in LandbouwMechanisatie nummer 7/8 die op 30 juni verschijnt. Alvast benieuwd naar een voorproefje van alle verhalen? Beluister dan de podcastserie.

Dag 1:

Dag 2:

Dag 3:

Dag 4:

Dag 5:

Dag 6:

Blijf met de nieuwsbrief van AgriMedia op de hoogte van de onze activiteiten, waaronder AgriMedia Kenniscafé
Ons nieuws
AgriMedia lanceert Wijnbouwbeurs der Lage Landen

Met de lancering van de Wijnbouwbeurs der Lage Landen introduceert AgriMedia een nieuwe vakbeurs voor de professionele -en hobbymatige wijnbouwsector in Nederland en België. De eerste editie van de beurs vindt plaats op 24 oktober 2026 in de Koepelhal in Tilburg en richt zich op wijnbouwers, wijnmakers en wijnprofessionals, zoals vinologen en sommeliers. De Wijnbouwbeurs […]

Eerste Wijnbouwcongres der Lage Landen verbindt wetenschap en praktijk

De wijnbouw in België en Nederland ontwikkelt zich snel. Waar het aantal wijngaarden toeneemt en de kwaliteit van de wijnen zichtbaar verbetert, groeit ook de behoefte aan actuele kennis en professionele uitwisseling. Die behoefte geldt zowel voor hobbymatige wijnbouwers als voor professionele wijnproducenten die hun bedrijfsvoering verder willen verdiepen. Op 21 mei 2026 vindt op […]

AgriMedia Kenniscafé: “Content die scoort, mails die raken, Ads die werken”

Op donderdag 22 januari 2026 organiseert AgriMedia de derde editie van het AgriMedia Kenniscafé: een inspirerende bijeenkomst voor marketeers in de agrarische- en groene- en wijnbouwsector. Na eerdere edities – met thema’s als het bereiken van Gen Z, de opkomst van AI in marketing en het bouwen van sterke merken – is dit keer het thema: “Content die scoort, mails die raken, ads die […]