V-focus website vernieuwd

De website van V-focus is vernieuwd. Het vakblad dat wordt uitgegeven door AgriMedia wordt gelezen door adviseurs, bestuurders en beleidsmakers in de veehouderijsectoren. Het blad bestaat uit drie rubrieken, met elk een eigen karakter.

De nieuwe website biedt naast nieuws en achtergrond uit de veehouderij ook een verhoogde service voor abonnees. Dat wordt bewerkstelligd door een koppeling tussen de website en de administratie. Dat betekent dat wanneer er een abonnement wordt afgesloten, de lezer direct toegang heeft tot premium artikelen en de digitale versie van het vakblad. Nieuwe aanmeldingen worden realtime verwerkt.

Blijf met de nieuwsbrief van AgriMedia op de hoogte van de onze activiteiten, waaronder AgriMedia Kenniscafé
Ons nieuws
Nationaal Geiten Event 2025: talkshows, trofeeën & prachtige geiten

Op 7 september stroomde het Hart van Holland in Nijkerk vol met geiten, geitenhouders, leveranciers en geïnteresseerden tijdens het Nationaal Geiten Event 2025. Het programma bood een vertrouwde mix van keuringen, een gezellige beursvloer, inspirerende workshops en waardevolle ontmoetingen. Nieuw dit jaar waren de talkshows: een frisse toevoeging die voor levendige gesprekken en extra verdieping […]

Eerste Limburgs Wijnbouwcongres laat indrukwekkende indruk achter

Onlangs vond het allereerste Limburgs Wijnbouwcongres plaats op Nederlandse bodem – en het evenement maakte direct indruk. 170 deelnemers, bestaande uit wijnbouwers, wijnmakers en wijnprofessionals uit Nederland en België, verzamelden zich voor een dag vol kennisuitwisseling, inspiratie en netwerkmogelijkheden. Het congres markeerde een belangrijke mijlpaal voor de groeiende wijnbouwsector in de Lage Landen. De dag […]

De kracht van vakinformatie in veranderend medialandschap

Hoe gebruiken melkgeitenhouders media in hun dagelijks werk? Om daar beter zicht op te krijgen, hielden we onlangs een lezersonderzoek onder abonnees van de Geitenhouderij-nieuwsbrief. 144 lezers vulden de vragenlijst in. Een mooie respons die getuigt van betrokkenheid bij het vak en het medium. Wie zijn onze lezers? Bijna de helft van de respondenten (42%) […]