Bohnenkamp Benelux kiest voor AgriMedia

Bohnenkamp

Bohnenkamp Benelux heeft zich als doel gesteld om zich te positioneren als dé expert op het gebied van banden in de landbouwsector. Om dit doel te bereiken, hebben zij bewust gekozen voor een samenwerking met AgriMedia en specifiek voor het platform LandbouwMechanisatie en het Zomertour Festival. Dankzij het kwalitatieve bereik van dit platform en evenement kan Bohnenkamp zijn kennis delen met akkerbouwers, loonwerkers en landbouwmechanisatiebedrijven in België en Nederland.

Contextueel Adverteren: innovatieve oplossing met rendement

Als eerste relatie van AgriMedia heeft Justin Hoogkamer, marketingmanager van Bohnenkamp, besloten om gebruik te maken van de optie om contextueel te adverteren. Deze innovatieve advertentievorm stelt Bohnenkamp in staat om banners te tonen bij content die direct relevant is voor hun doelgroep en aansluit bij hun product, zoals nieuws en artikelen over landbouwbanden. Deze optie zorgt voor gerichte en effectieve communicatie met de bezoekers van landbouwmechanisate.nl.

Partner van de Zomertour en het Zomertour Festival

Ook dit jaar is Bohnenkamp weer trotse partner van de Zomertour en het Zomertour Festival. Dit partnerschap biedt hen de unieke mogelijkheid om relaties uit te nodigen in hun eigen partnerpaviljoen op het festival. Op het festival kunnen akkerbouwers, melkveehouders en groenprofessionals niet alleen genieten van foodtrucks, muziek en entertainment, maar ook deelnemen aan waardevolle kennissessies die worden georganiseerd door de redactie van en voor de lezers van LandbouwMechanisatie, Veehouderij Techniek, Vakblad Elite en Tuin en Park Techniek.

Ook BKT Tires volop te zien in de vakmedia van LandbouwMechanisatie

Naast de eigen marketingactiviteiten heeft Bohnenkamp ook een belangrijke rol gespeeld in het aantrekken van één van ’s werelds grootste merken op het gebied van landbouwbanden: BKT Tires. De samenwerking tussen BKT Tyres, Bohnenkamp Benelux en AgriMedia heeft geresulteerd in een crossmediale campagne die het hele jaar door te zien zal zijn in de vakmedia van LandbouwMechanisatie. Uiteindelijk onderstreept deze samenwerking het belang van een goed netwerk en sterke mediapartners in de sector.

Samenwerken

Justin Hoogkamer, marketingmanager van Bohnenkamp, is zeer tevreden over de samenwerking met AgriMedia: “Onze samenwerking met AgriMedia verloopt al enige tijd heel goed. Het kwalitatief goede bereik, gecombineerd met innovatieve oplossingen om onze doelen te bereiken, waren van doorslaggevend belang in onze keuze voor AgriMedia.”

Jean Paul Reparon, algemeen directeur van AgriMedia, onderstreept het belang van deze samenwerking: “Wij zijn zeer blij met de keuze van Bohnenkamp (en BKT) voor de vakmedia van LandbouwMechanisatie en hun rol bij de Zomertour en het Zomertour Festival. Samen zoeken we continu naar nieuwe mogelijkheden om het rendement op de marketing- en media-investeringen te verhogen.”

De samenwerking tussen Bohnenkamp Benelux en AgriMedia laat zien hoe een strategische mediapartner bijdraagt aan een effectieve positionering van bedrijven in de landbouwsector. Door kennisdeling, innovatieve advertentieoplossingen en een sterk partnership blijft Bohnenkamp zijn positie in de markt versterken.

Blijf met de nieuwsbrief van AgriMedia op de hoogte van de onze activiteiten, waaronder AgriMedia Kenniscafé
Ons nieuws
AgriMedia lanceert Wijnbouwbeurs der Lage Landen

Met de lancering van de Wijnbouwbeurs der Lage Landen introduceert AgriMedia een nieuwe vakbeurs voor de professionele -en hobbymatige wijnbouwsector in Nederland en België. De eerste editie van de beurs vindt plaats op 24 oktober 2026 in de Koepelhal in Tilburg en richt zich op wijnbouwers, wijnmakers en wijnprofessionals, zoals vinologen en sommeliers. De Wijnbouwbeurs […]

Eerste Wijnbouwcongres der Lage Landen verbindt wetenschap en praktijk

De wijnbouw in België en Nederland ontwikkelt zich snel. Waar het aantal wijngaarden toeneemt en de kwaliteit van de wijnen zichtbaar verbetert, groeit ook de behoefte aan actuele kennis en professionele uitwisseling. Die behoefte geldt zowel voor hobbymatige wijnbouwers als voor professionele wijnproducenten die hun bedrijfsvoering verder willen verdiepen. Op 21 mei 2026 vindt op […]

AgriMedia Kenniscafé: “Content die scoort, mails die raken, Ads die werken”

Op donderdag 22 januari 2026 organiseert AgriMedia de derde editie van het AgriMedia Kenniscafé: een inspirerende bijeenkomst voor marketeers in de agrarische- en groene- en wijnbouwsector. Na eerdere edities – met thema’s als het bereiken van Gen Z, de opkomst van AI in marketing en het bouwen van sterke merken – is dit keer het thema: “Content die scoort, mails die raken, ads die […]