Bohnenkamp Benelux kiest voor AgriMedia

Bohnenkamp

Bohnenkamp Benelux heeft zich als doel gesteld om zich te positioneren als dé expert op het gebied van banden in de landbouwsector. Om dit doel te bereiken, hebben zij bewust gekozen voor een samenwerking met AgriMedia en specifiek voor het platform LandbouwMechanisatie en het Zomertour Festival. Dankzij het kwalitatieve bereik van dit platform en evenement kan Bohnenkamp zijn kennis delen met akkerbouwers, loonwerkers en landbouwmechanisatiebedrijven in België en Nederland.

Contextueel Adverteren: innovatieve oplossing met rendement

Als eerste relatie van AgriMedia heeft Justin Hoogkamer, marketingmanager van Bohnenkamp, besloten om gebruik te maken van de optie om contextueel te adverteren. Deze innovatieve advertentievorm stelt Bohnenkamp in staat om banners te tonen bij content die direct relevant is voor hun doelgroep en aansluit bij hun product, zoals nieuws en artikelen over landbouwbanden. Deze optie zorgt voor gerichte en effectieve communicatie met de bezoekers van landbouwmechanisate.nl.

Partner van de Zomertour en het Zomertour Festival

Ook dit jaar is Bohnenkamp weer trotse partner van de Zomertour en het Zomertour Festival. Dit partnerschap biedt hen de unieke mogelijkheid om relaties uit te nodigen in hun eigen partnerpaviljoen op het festival. Op het festival kunnen akkerbouwers, melkveehouders en groenprofessionals niet alleen genieten van foodtrucks, muziek en entertainment, maar ook deelnemen aan waardevolle kennissessies die worden georganiseerd door de redactie van en voor de lezers van LandbouwMechanisatie, Veehouderij Techniek, Vakblad Elite en Tuin en Park Techniek.

Ook BKT Tires volop te zien in de vakmedia van LandbouwMechanisatie

Naast de eigen marketingactiviteiten heeft Bohnenkamp ook een belangrijke rol gespeeld in het aantrekken van één van ’s werelds grootste merken op het gebied van landbouwbanden: BKT Tires. De samenwerking tussen BKT Tyres, Bohnenkamp Benelux en AgriMedia heeft geresulteerd in een crossmediale campagne die het hele jaar door te zien zal zijn in de vakmedia van LandbouwMechanisatie. Uiteindelijk onderstreept deze samenwerking het belang van een goed netwerk en sterke mediapartners in de sector.

Samenwerken

Justin Hoogkamer, marketingmanager van Bohnenkamp, is zeer tevreden over de samenwerking met AgriMedia: “Onze samenwerking met AgriMedia verloopt al enige tijd heel goed. Het kwalitatief goede bereik, gecombineerd met innovatieve oplossingen om onze doelen te bereiken, waren van doorslaggevend belang in onze keuze voor AgriMedia.”

Jean Paul Reparon, algemeen directeur van AgriMedia, onderstreept het belang van deze samenwerking: “Wij zijn zeer blij met de keuze van Bohnenkamp (en BKT) voor de vakmedia van LandbouwMechanisatie en hun rol bij de Zomertour en het Zomertour Festival. Samen zoeken we continu naar nieuwe mogelijkheden om het rendement op de marketing- en media-investeringen te verhogen.”

De samenwerking tussen Bohnenkamp Benelux en AgriMedia laat zien hoe een strategische mediapartner bijdraagt aan een effectieve positionering van bedrijven in de landbouwsector. Door kennisdeling, innovatieve advertentieoplossingen en een sterk partnership blijft Bohnenkamp zijn positie in de markt versterken.

Blijf met de nieuwsbrief van AgriMedia op de hoogte van de onze activiteiten, waaronder AgriMedia Kenniscafé
Ons nieuws
Eerste Limburgs Wijnbouwcongres laat indrukwekkende indruk achter

Onlangs vond het allereerste Limburgs Wijnbouwcongres plaats op Nederlandse bodem – en het evenement maakte direct indruk. 170 deelnemers, bestaande uit wijnbouwers, wijnmakers en wijnprofessionals uit Nederland en België, verzamelden zich voor een dag vol kennisuitwisseling, inspiratie en netwerkmogelijkheden. Het congres markeerde een belangrijke mijlpaal voor de groeiende wijnbouwsector in de Lage Landen. De dag […]

De kracht van vakinformatie in veranderend medialandschap

Hoe gebruiken melkgeitenhouders media in hun dagelijks werk? Om daar beter zicht op te krijgen, hielden we onlangs een lezersonderzoek onder abonnees van de Geitenhouderij-nieuwsbrief. 144 lezers vulden de vragenlijst in. Een mooie respons die getuigt van betrokkenheid bij het vak en het medium. Wie zijn onze lezers? Bijna de helft van de respondenten (42%) […]

Netwerken en kennis vergaren belangrijkste redenen voor evenementbezoek door melkgeitenhouders

Eind april / begin mei 2025 vroegen we de nieuwsbrieflezers van (het vakblad) Geitenhouderij naar hun voorkeuren, motivaties en verwachtingen rondom studiedagen en vakbeurzen. 122 melkgeitenhouders vulden de vragenlijst in. De uitkomsten geven waardevolle inzichten in wat een goed evenement maakt – en waar het aan moet voldoen om écht aan te sluiten bij de […]