AgriMedia kiest voor het structureren van de advertentieworkflow voor Ad2Print/Banner2Base

In de afgelopen week heeft het verkoopteam van AgriMedia – in samenwerking met Service for Publishers – de workflow voor het aanleveren van advertentiemateriaal opnieuw ingericht.

Afgelopen vrijdag is de nieuwe workflow live gegaan met de uitgave “Veehouderij Techniek”. Door deze nieuwe workflow ontvangen onze adverteerders op verschillende momenten voor de deadline automatisch een herinnering voor de aanlevering van het materiaal.

Via een link in de herinneringsmail worden adverteerders gestimuleerd het advertentiemateriaal (lees: banners, advertorials, advertenties) te uploaden via de aangegeven link. Het advertentiemateriaal wordt vervolgens geautomatiseerd gecontroleerd op technische verwerkbaarheid. De adverteerder krijgt per ommegaande bericht of het materiaal voldoet of dat er fouten in het bestand zitten.

Jos Koene (Service for Publishers): “De implementatie bij AgriMedia verliep op rolletjes. De frisse opmerkzame blik van de nieuwe gebruikers was prettig en leidde na wat eenvoudig programmeerwerk tot extra mogelijkheden. Daarnaast is het voor een bedrijf altijd een bijzonder moment, om niet te zeggen angstig moment, om gangbare werkwijzen los te laten en over te dragen aan systemen. Bij AgriMedia bleek men niet bang en zijn de eerste aanleverspecificaties binnen een week na start implementatie automatisch verzonden. Chapeau!”

Jean-Paul Reparon (AgriMedia): “AgriMedia hoopt met de implementatie van Ad2Print & Banner2Base de interne workflow te stroomlijnen en het serviceniveau richting onze adverteerders te verhogen door ze te ondersteunen in het aanleveren van goed reproduceerbaar advertentiemateriaal. We zijn zeer content met de snelle implementatie van het systeem door ons verkoopteam en de bereidwilligheid van Service for Publishers om snel de gewenste aanpassingen te doen. We kijken uit naar het vervolg”.

Voor meer informatie over Ad2Print/Banner2Base kunt u terecht bij Jos Koene (020-3309670) .

Blijf met de nieuwsbrief van AgriMedia op de hoogte van de onze activiteiten, waaronder AgriMedia Kenniscafé
Ons nieuws
2025, het jaar om aan jouw merk te werken!

De agrarische sector heeft zich de afgelopen jaren veerkrachtig getoond. Waar eerst de coronapandemie voor een digitale versnelling zorgde, volgden al snel andere uitdagingen. De oorlog in Oekraïne, hoge inflatie, stijgende rente en politieke onzekerheid – met name rond stikstof, waterkwaliteit en ruimtelijke ordening – zetten bedrijven in de landbouwmechanisatiesector onder druk. Waar de vraag […]

AgriMedia produceert nieuw magazine met onderzoeksresultaten voor Platform Melkgeitenhouderij

Op verzoek van het Platform Melkgeitenhouderij ontwikkelde AgriMedia het magazine “Be Goat & Tell It”: een aantrekkelijk en toegankelijk magazine waarin recente onderzoeksresultaten uit de melkgeitenhouderij centraal staan. Met deze uitgave sluit het Platform Melkgeitenhouderij een intensieve onderzoeksperiode af. Via het magazine ontvangt de sector actuele inzichten en praktische kennis, helder verteld, journalistiek sterk en […]

Vooruitblik op het Nationaal Geiten Event 2025 in Nijkerk

Op zaterdag 6 september 2025 vindt het jaarlijkse Nationaal Geiten Event plaats in het Hart van Holland te Nijkerk. Dit evenement is dé ontmoetingsplek voor zowel beroepsmatige als hobbymatige geitenhouders in Nederland. Het biedt een unieke gelegenheid om inspiratie op te doen, kennis te delen en waardevolle contacten te leggen binnen de sector. Programma en […]